Hiep hiep hoera "Accreditatie papiertje" - Reisverslag uit Nuland, Nederland van Helma Rijkers - WaarBenJij.nu Hiep hiep hoera "Accreditatie papiertje" - Reisverslag uit Nuland, Nederland van Helma Rijkers - WaarBenJij.nu

Hiep hiep hoera "Accreditatie papiertje"

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helma

01 Oktober 2009 | Nederland, Nuland

Jullie zullen wel nieuwschierig zijn naar wat de blijde gebeurtenis is die wij jullie te vertellen hebben?
Nu wij zullen jullie snel uit de droom helpen.

"Rafael heeft zijn accreditatie"

En dat is heel belangrijk voor ze want dat betekent dat ze nu erkent worden en subsidie voor hun werk kunnen aanvragen.
Dat is voor hen heel belangrijk en daar hebben ze ook veel papierwerk voor moet verzetten.Ere aan Mihaela!!
Tatiana moest eergisteren voor een commissie van zeventien personen,van verschillende diciplines,op het gemeentehuis verschijnen waarin zij deze moest overtuigen van het bestaansrecht van dagcentrum Rafael.
En 's-avonds kregen we het verlossend telefoontje dat dit erdoor is.
Dus hebben we gisteren een bloemetje(wat versta je onder een bloemetje)meegebracht en werd er op gebak getrakteerd. Feestje dus.
Gisterenmiddag verder bezig geweest met het groepsproces en het picto-systeem uitgeprobeerd bij het kaarsen maken met medewerkers en clienten,

Vanmorgen de hele ochtend een langdurige evaluatie gehad over een aantal onderwerpen zoals clientenregistratie,rapportages en een aantal casussen die de revue gepasseerd zijn.
Vanmiddag gaan we nog met de clienten en medewerkers aan de gang en vanavond worden deze dagen afgesloten met een bbq.
Alle dagen hebben we video opnames gemaakt welke we gaan bespreken als de delegatie vanuit Roemenie naar Brabant komt.
Al met al een paar vruchtbare dagen al zijn ze veel te snel omgegaan.

Morgenvroeg om 6.30 uur beginnen we aan de terugreis.
We horen zien jullie
Groetjes
Willie en Ruud

• 01 Oktober 2009 - 11:32

Heidi:

Van harte gefeliciteerd met het behalen van dit succes. Moet jullie ook goed d oen dat het harde werken gewaardeerd wordt en dat je weet dat er een stukje toekomst is veilig gesteld voor alle betrokkenen daar. Petje af.

• 01 Oktober 2009 - 12:50

Helma En Trudy:

Hiep hiep hoera. Helemaal geweldig. Is toch een kroon op al het werk daar. Complimenten voor het team. Geniet er van en smakelijk eten voor straks. Groetjes Helma en Trudy

Verslag uit: Nederland, Nuland

dagbesteding in roemenie

24 Juni 2012

weer thuis!

19 Juni 2012

en dan de laatste 2 weken.

11 Juni 2012

Nog.....

05 Juni 2012

Belangrijk bezoek en blije kinderen!

28 Mei 2012

bijna op de helft....
Helma

voorbereidingen voor roemenie. Op 25 mei vertrekken Martien vande Wijst,Ruud den Dekker,Helma Rijkers, Willie Gijsbers namens Cello naar Codlea in Roemenie. Wij gaan daar ons orienteren in een door stichting Rafaelopgezet dagcentrum.Onze opdracht is om dit dagcentrum te ondersteunen met onze kennis en ervaringen om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen. Wij gaan diverse centra bezoeken en ook clienten in de thuissituatie om ons een idee te vormen welke ondersteuningsvragen de medewerkers hebben.

Actief sinds 12 Mei 2009