Hiep hiep hoera "Accreditatie papiertje" - Reisverslag uit Nuland, Nederland van Helma Rijkers - WaarBenJij.nu Hiep hiep hoera "Accreditatie papiertje" - Reisverslag uit Nuland, Nederland van Helma Rijkers - WaarBenJij.nu

Hiep hiep hoera "Accreditatie papiertje"

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helma

01 Oktober 2009 | Nederland, Nuland

Jullie zullen wel nieuwschierig zijn naar wat de blijde gebeurtenis is die wij jullie te vertellen hebben?
Nu wij zullen jullie snel uit de droom helpen.

"Rafael heeft zijn accreditatie"

En dat is heel belangrijk voor ze want dat betekent dat ze nu erkent worden en subsidie voor hun werk kunnen aanvragen.
Dat is voor hen heel belangrijk en daar hebben ze ook veel papierwerk voor moet verzetten.Ere aan Mihaela!!
Tatiana moest eergisteren voor een commissie van zeventien personen,van verschillende diciplines,op het gemeentehuis verschijnen waarin zij deze moest overtuigen van het bestaansrecht van dagcentrum Rafael.
En 's-avonds kregen we het verlossend telefoontje dat dit erdoor is.
Dus hebben we gisteren een bloemetje(wat versta je onder een bloemetje)meegebracht en werd er op gebak getrakteerd. Feestje dus.
Gisterenmiddag verder bezig geweest met het groepsproces en het picto-systeem uitgeprobeerd bij het kaarsen maken met medewerkers en clienten,

Vanmorgen de hele ochtend een langdurige evaluatie gehad over een aantal onderwerpen zoals clientenregistratie,rapportages en een aantal casussen die de revue gepasseerd zijn.
Vanmiddag gaan we nog met de clienten en medewerkers aan de gang en vanavond worden deze dagen afgesloten met een bbq.
Alle dagen hebben we video opnames gemaakt welke we gaan bespreken als de delegatie vanuit Roemenie naar Brabant komt.
Al met al een paar vruchtbare dagen al zijn ze veel te snel omgegaan.

Morgenvroeg om 6.30 uur beginnen we aan de terugreis.
We horen zien jullie
Groetjes
Willie en Ruud

• 01 Oktober 2009 - 11:32

Heidi:

Van harte gefeliciteerd met het behalen van dit succes. Moet jullie ook goed d oen dat het harde werken gewaardeerd wordt en dat je weet dat er een stukje toekomst is veilig gesteld voor alle betrokkenen daar. Petje af.

• 01 Oktober 2009 - 12:50

Helma En Trudy:

Hiep hiep hoera. Helemaal geweldig. Is toch een kroon op al het werk daar. Complimenten voor het team. Geniet er van en smakelijk eten voor straks. Groetjes Helma en Trudy