het vervolg van de eerste dag - Reisverslag uit Nuland, Nederland van Helma Rijkers - WaarBenJij.nu het vervolg van de eerste dag - Reisverslag uit Nuland, Nederland van Helma Rijkers - WaarBenJij.nu

het vervolg van de eerste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helma

27 Mei 2009 | Nederland, Nuland

Na de middaglunch zijn we aangesloten bij een middagactiviteit voor volwassenen.
Deze kregen een gevarieerd programma aangeboden met motorische activiteiten en activiteiten aan tafel. Het ging hier om een samengestelde groep met verschillende handicaps en verschillende niveau's. Grotendeels hoog niveau wat in Nederland op de Pomphoek of in een servicegroep zou werken. Er werd niet raar opgekeken dat er vreemde mensen bij waren. De activiteit verliep geordend en was erg goed voorbereid. De sfeer was ontspannen en de deelnemers waren geconcentreerd bezig. Door de dag heen zijn we ook geïnformeerd over de organisatie van Rafaël en wat ze moeten doen voor de certificering. Hiervoor moeten ze een heleboel formulieren invullen.
Aan het einde van de dag was er een evaluatie waar we de ervaringen van die dag besproken hebben.

• 27 Mei 2009 - 13:27

Rita Laros:

Leuk om jullie zo te volgen. Hoop dat het een waardevolle trip voor jullie is.

Groeten aan allemaal!

• 27 Mei 2009 - 14:01

Koen:

Hallo Martien en de rest,
    Ik ben erg benieuwd naar de rest van jullie verhalen.
    Ik ga jullie ook zeker volgen.
    Groetjes Koen v/d Broek (Dinther)

• 27 Mei 2009 - 14:50

Marianne:

Hallo
    Leuk om de foto's te zien..zie en hoor nog graag van jullie.
    Groetjes en een kus voor Martien.

• 27 Mei 2009 - 17:58

Merlijn:

Hey pap, leuk die foto's erbij! We smsen! groetjes xx

• 28 Mei 2009 - 12:45

Hein:

Dag harde werkers alles goed daar. Foto's zien er goed uit. Leuk om zo wat te zien wat jullie allemaal aan het doen zijn. Werk ze nog.
    Groet Hein

Verslag uit: Nederland, Nuland

dagbesteding in roemenie

24 Juni 2012

weer thuis!

19 Juni 2012

en dan de laatste 2 weken.

11 Juni 2012

Nog.....

05 Juni 2012

Belangrijk bezoek en blije kinderen!

28 Mei 2012

bijna op de helft....
Helma

voorbereidingen voor roemenie. Op 25 mei vertrekken Martien vande Wijst,Ruud den Dekker,Helma Rijkers, Willie Gijsbers namens Cello naar Codlea in Roemenie. Wij gaan daar ons orienteren in een door stichting Rafaelopgezet dagcentrum.Onze opdracht is om dit dagcentrum te ondersteunen met onze kennis en ervaringen om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen. Wij gaan diverse centra bezoeken en ook clienten in de thuissituatie om ons een idee te vormen welke ondersteuningsvragen de medewerkers hebben.

Actief sinds 12 Mei 2009