de laatste dag vandaag! - Reisverslag uit Codlea, Roemenië van Helma Rijkers - WaarBenJij.nu de laatste dag vandaag! - Reisverslag uit Codlea, Roemenië van Helma Rijkers - WaarBenJij.nu

de laatste dag vandaag!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helma

18 November 2011 | Roemenië, Codlea

En dan is het alweer de laatste dag! We doen vanmorgen eerst boodschappen, we nemen voor de clienten en de collega’s iets lekkers mee. Op het dagcentrum worden de laatste dingen nog besproken over de tests, wat kun je met de uitslagen, hoe en wat gebruik je en hoe kun je dit in de dagelijkse praktijk toepassen. Tijdens de evaluatie komt dit nogmaals terug, ook in combinatie met de vabs-test en de begeleidingsplannen die we afgelopen jaar geïntroduceerd hebben.
We concluderen dat de afgelopen 2 weken weer een heleboel opgeleverd hebben, in kennis maar tevens in de discussies. Deze zijn steeds meer tweerichtingsverkeer terwijl het eerder veelal eenrichting was omdat het meer kennis brengen was.
En zoals altijd is de tijd tekort……er is nog meer te bespreken, te vragen, te coachen en op te zetten. Maar morgen gaat ons vliegtuig dus het is niet anders, gelukkig bestaat er nog zoiets als email en telefoon. Mogelijkheden genoeg om te communiceren!

De rest van de dag verloopt zoals altijd alleen delen we tijdens de pauze cake uit ter afscheid en wordt er door Emma en de clienten nog hard gewerkt om een bestelling af te krijgen voor het einde van de dag.
Vanavond gaan we nog met Mihaela op stap, onze tas inpakken want morgen om 9 uur staat Kostica op de stoep om ons naar het vliegtuig te brengen.

• 18 November 2011 - 20:10

De Ossjes:

Nog een fijne avond en een goede reis terug! We hebben weer genoten van jullie reisverslagen. Zo te horen is het wederom een onvergetelijke uitwisseling geweest.

• 18 November 2011 - 20:11

Troela En Miep:

Hallo wij zijn blij dat je weer terugkomt miep miep hebben je erg gemist troela troela vandaag hebben we een schone kooi gekregen! troela miep

• 18 November 2011 - 21:22

Anita:

Gaaf dat de testen zo aansloegen!!! Goeie reis terug en tot gauw.
    Kuzz

Verslag uit: Roemenië, Codlea

dagbesteding in roemenie

24 Juni 2012

weer thuis!

19 Juni 2012

en dan de laatste 2 weken.

11 Juni 2012

Nog.....

05 Juni 2012

Belangrijk bezoek en blije kinderen!

28 Mei 2012

bijna op de helft....
Helma

voorbereidingen voor roemenie. Op 25 mei vertrekken Martien vande Wijst,Ruud den Dekker,Helma Rijkers, Willie Gijsbers namens Cello naar Codlea in Roemenie. Wij gaan daar ons orienteren in een door stichting Rafaelopgezet dagcentrum.Onze opdracht is om dit dagcentrum te ondersteunen met onze kennis en ervaringen om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen. Wij gaan diverse centra bezoeken en ook clienten in de thuissituatie om ons een idee te vormen welke ondersteuningsvragen de medewerkers hebben.

Actief sinds 12 Mei 2009